Obsah košíka Košík 0 Produkt Produkty (prázdny)

Žiadne produkty

Bude určené Doručenie
0,00 € Spolu

Pokladňa

Produkt bol úspešne pridaný do vášho košíka
Množstvo
Spolu
0 ks tovaru Vo vašom košíku je 1 produkt.
Spolu za produkty:
Spolu za doručenie:  Bude určené
Spolu
Pokračovať v nákupe Pokračovať k platbe
Máte málo energie? Tekuté magnézium vás nakopne!

Máte málo energie? Tekuté magnézium vás nakopne!

Vedeli ste, že magnézium, po slovensky horčík, je 9. najrozšírenejším prvkom vo vesmíre? Navyše, riadi až 300 rôznych enzymatických procesov v ľudskom tele. Aké sú jeho účinky, pri akých problémoch pomáha, ale aj to v akej formeje najlepšie ho používať sa dočítate práve tu!

Benefity a účinky magnézia

Ak sa cítite maximálne vystresovaní a unavení z bežných každodenných činností, mali by ste uvažovať, čo by mohlo vášmu telu pomôcť. Môže ísť o jarnú únavu, chronickú vyčerpanosť alebo jednoducho priveľa rôznych povinností. Preto by ste mali počúvať, čo sa vám vaše telo snaží povedať. Vo väčšine prípadov by ste však mali zvážiť, či vám „len“ nechýba horčík. Pretože ten:

  • - prispieva k normálnej činnosti svalov
  • - pomáha k správnej činnosti nervovej sústavy
  • - podporuje normálne fungovanie psychickej činnosti
  • - prispieva k zníženiu miery vyčerpania, teda zmierňuje príznaky únavy
  • - je dôležitý pre stavbu kostí, chrupaviek a zubov
  • - podporuje normálnu funkciu srdca
  • - priaznivo ovplyvňuje syntézu bielkovín, podieľa sa na procesoch delenia buniek

Najlepšia forma prevencie

Teraz už viete, prečo je tento minerál taký dôležitý a aké sú jeho účinky. Ako by ste ale magnézium mali užívať? Každý ho s najväčšou pravdepodobnosťou pozná v podobe magnéziových tabletiek v trojkombinácii vápnik – horčík – zinok alebo ako šumivé magnézium. Počuli ste ale už o lipozomálnej forme magnézia?

magnesium_food.jpg

Prečo voliť lipozomálne magnézium?

Lipozomálna forma vitamínov, ale aj rôznych minerálov a antioxidantov, má oproti iným formám doplnkov výživy vyššiu vstrebateľnosť. To znamená, že požitý horčík naše telo rýchlejšie účinnejšie vstrebe. Zároveň, chráni podávanú látku, v tomto prípade magnézium, pred degradáciou a zaisťuje jej vyššiu koncentráciu v tele. A najmä, v porovnaní s inými formami doplnkov výživy, nezaťažuje našu tráviacu sústavu!

Výživové doplnky a tehotenstvo

Ak ste práve v radostnom očakávaní, mali by ste zbystriť pozornosť! Hladina magnézia u gravidných žien totiž klesá o približne 10 %. Najväčší pokles prichádza medzi 24. až 30. týždňom tehotenstva. Preto sa nezabudnite poradiť so svojim lekárom a v prípade potreby zvýšiť dávky magnézia, ale aj železa a kyseliny listovej.

Najviac železa viete získať z rias, pivných kvasníc, peľu, mäsa, vajec či syrov. Pomerne vysoké hodnoty sa však nachádzajú aj v orechoch a semienkach (sezam, slnečnica, pistácie, mandle), v obilninách (sójová múka, lúpaná ryža, pšenica) a strukovinách (biela fazuľa, šošovica, hrach), v zelenine (špenát, rajčiny, zemiaky, mrkva) a ovocí (maliny, broskyne, jahody).

Produkt Magnesium Liposomal Plus si môžete zakúpiť TU.

Doplnky výživy nenahrádzajú pestrú stravu a zdravý životný štýl.
Zdroj: thoughtco.com